iklan. Jangan klik hahaha...

Tuesday, 10 April 2012

Blowjob (bacaan 21 Tahun Keatas)

Tajuk artikel kali ni menyimpang jauh dari norma-norma masyarakat dan batas-batas perbincangan umum. Blowjob perkataan yang amat tabu. Jijik bagi sesetengah orang, dan biasa bagi sesetengah orang. Dan ada yang tak tahu langsung apa itu blowjob. Artikel ini ditujukan pada yang tidak tahu langsung apa itu blowjob.

Adapun artikel ini, tidak memberi sebarang manfaat untuk pembaca, sila hentikan pembacaan anda jika tidak mahu masa terbuang dan membazirkan karan.

Blowjob adalah satu perbuatan dimana isteri mengulum dan menghisap zakar suami untuk memuaskan nafsu suami. Pemanasan atau foreplay biasanya dimulakan dengan perbuatan ini. Bagi suami yang ada masalah ketegangan zakar, sukar untuk melakukan hubungan seks. Isteri akan membantu suami dengan blowjob untuk menegangkan zakar yang lemah tadi.

Dari sudut kesihatan, jika kedua organ - (zakar suami dam mulut isteri). Zakar suami bersih dan tiada sebarang bakteria atau virus dan apa-apa jangkitan. Maka,jika isteri mengulum zakar suami tidak memudaratkan pada si isteri. Begitu juga kebersihan mulut isteri, mulut isteri yang bersih tidak akan merebakkan penyakit pada zakar suami. Namun,jika keduanya tidak bersih. Ada virus dan penyakit diantara keduanya, maka risiko mendapat jangkitan adalah tinggi. Walaupun dapat dielak dengan memakai kondom.

Oleh itu, kebersihan adalah penting semasa melakukan blowjob ini. Banyak penyakit yang merebak disebabkan oleh aktiviti blowjob disebabkan zakar atau mulut isteri ada jangkitan. Hepatitis juga boleh merebak melalui aktiviti ini, disamping penyakit sifilis yang menjangkiti kemaluan dan mulut. Tapi,jika zakar dan mulut isteri bebas dari jangkitan kuman dan virus, tiada apa yang perlu ditakuti.

Firman Allah maksudnya: "*Isteri-isterimu adalah (seperti) tanah tempat kamu
bercucuk-tanam, maka datangilah tanah tempat bercucuk-tanammu itu bagaimana
saja kamu kehendaki. Dan kerjakanlah (amal yang baik) untuk dirimu, dan
bertakwalah kepada Allah dan ketahuilah bahwa kamu kelak akan
menemui-Nya." Al-Baqarah,
ayat 223.

Dari ayat diatas, jelas menunjukkan para suami dapat mendatangi isteri dengan apa cara sekali pun, melainkan melalui dubur atau liwat, itu haram dan berdosa besar. Para suami dapat mendatangi isteri atau menikmati isteri dengan sesuka hati. Selagi tidak melalui dubur. Dan apa status blowjob?

Ada Ulamak berpendapat, jika isteri suka dan rela. Tidak mengapa aktiviti blowjob ini dilakukan. Tapi jika berlaku penganiayaan terhadap isteri, ada paksaan terhadap isteri, maka berdosa jika diteruskan juga. Ada yang berbangkit isu maruah iaitu menyuruh isteri mengulum zakar suami menjatuhkan maruah isteri kerana zakar tempat saluran air kencing keluar. Begitu juga jika suami menjilat dan menghisap kemaluan isteri menjatuhkan maruah suami kerana faraj isteri bermacam-macam kotoran dan najis keluar.

Tetapi,jika terjamin kebersihan ada kerelaan dari suami isteri, perbuatan mengulum atau blowjob berlaku secara normal, santai dan memberi nikmat kepada kedua pasangan dan mengukuhkan hubungan suami isteri dan menjaga keharmonian rumah tangga. Senang cerita, kalau rasa terpaksa dan berat nak melakukannya pada isteri dan suami. Jangan lakukan. Jangan memaksa. Blowjob tak penting pun huhuhu.. itu rencah sebahagian kehidupan seks suami isteri.

Blowjob adalah haram jika boyfriend anda yang minta hahahaa....

Penulis pernah berjenaka dengan seorang kawan yang tengah mencari pekerjaan, dia mencari apa-apa pekerjaan. Lalu perbualan berlaku.

"Eh,kau tengah cari job kan"?
"yup,tengah sengkek ni, nak repair motor, nak beli material untuk assigment lagi"
"kau tak kisah ke apa-apa job"?
"tak kisah"
"blowjob nak"? (masa ni penulis menganggap rakan sudah mengetahui apa itu blowjob)
dan kawan menjawab.
"aku nak, bayaran macam mana?"
(aku sudah menahan gelak)
"agak lumayan, nanti aku tanya kawan-kawan lain"
Bila aku bagitau kawan-kawan lain, pecah perut mereka gelakkan rakan aku tadi. Rata-rata tahu apa itu blowjob. Dan rakan yang agak innocent, suci murni itu turut gelak hahahahaaa....

Tapi,awas jika joke tahap lucah dewa ni, dipraktikkan pada seorang perempuan yang tidak sporting, baik atau muslimah sejati. Silap gaya boleh kena pelempang. Nak bergurau pun kena agak-agakla kan.

Bagi sesiapa yang membaca artikel ni, rasa meluat, jijik dan hampeh aku minta maaf. Aku buat artikel sebab blog aku pernah diterjah oleh orang yang mencari benda-benda hampeh berkaitan.

Ni antara search keyword yang menerjah blog aku huhuhu... macam blog picisan murahan pula. Yela,yela, nanti aku mantapkan pengisian. Ala, ada blog yang tunjuk gambar artis dedah sana, dedah sini ok plak kan? huhuhuh...


Dan jika ada yang berasa (ada ke perkataan berasa? huhuh) jika ada berasa, tulisan aku ni mendorong kearah kemaksiatan budak remaja yang tak matang nak mencuba atau terangsang bila membaca tulisan ini. Rasanya gambar yang korang kaum perempuan yang upload gambar kat Facebook lagi teruk kot huhuhu... tu lagi tahap merasang orang, dah lah sendiri berdosa, babitkan orang baut dosa juga, double dosa kau dapat.

ps: jika kau rasa kau baik sangat berbanding orang lain, tengok je amalan solat kau, kalau masih berterabur, perbetulkan dan perbaiki dulu apa-apa yang kurang kat diri sendiri sebelum berburuk sangka pada orang lain.

ps2:Untuk para isteri, suami anda cukup suka jika diblowjob. Mana pasangan yang dah kawin akan mengerti dan faham. kan? kan?

2 comments:

friv said...

Oh yeah! I agree with the idea that there is a coincidence.
gazo

yepi

friv 2

mario taylor said...

Believe me when I say that this is simply the best article I have ever had the privilege to read on this topic. It has taken my mind into a whole new arena of thought.

a10 games

y8


kizi 2

Free Online Games

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...