iklan. Jangan klik hahaha...

Monday, 6 February 2012

Jari Digigit Suami

mungkin begini keadaan jari yang digigit tu

Suami gigit jari manis isteri tak mahu dahulukan sewa



AMPANG: Pertengkaran sepasang suami isteri mengenai bayaran sewa rumah menjadi ganas selepas lelaki itu menggigit jari manis dan menumbuk pipi serta paha isterinya dalam kejadian di rumah mereka di Kampung Pasir, Hulu Klang, di sini, kelmarin.
Dalam kejadian jam 10 malam itu, wanita terbabit berusia 20 tahun yang juga pencuci mengalami pendarahan pada jari selain bengkak pada muka dan tubuh kerana dibelasah suaminya.

Menurut sumber polis, sebelum bertengkar wanita terbabit bertanyakan suaminya bila mahu membayar sewa rumah mereka bagi bulan ini yang beberapa hari tertangguh.
“Suami mangsa berusia 30-an mendakwa tiada duit dan meminta mangsa mendahulukan duitnya.

“Namun, mangsa tidak bersetuju membayar sewa rumah menggunakan duitnya kerana tahu suaminya itu tidak mengganti semula wang berkenaan,” katanya.

Katanya, situasi itu menyebabkan pasangan terbabit bertengkar sebelum suami mangsa yang berang mengambil telefon bimbit mangsa dan merosakkannya.

sumber dari MyMetro

Ni komen-komen dari Facebook pembaca My Metro. Nak suruh gigit tetet pun ada aduyaiii...

  • Mohd Ridzwan paloi pya suami ni..
    3 hours ago ·

  • Lydyana Maizara sepatut nya suami yg brtanggungjawap. .bayar. .kalau isteri keja b0leh juga bantu. .tp xkan sampai pukul isteri. .
    3 hours ago · · 1

  • Mohd Said Yunos Asal la zalim sgt tehadp kaum yg lemah.
    3 hours ago · · 1

  • Ain Syafika suami dayus
    3 hours ago · · 1

  • Amelly Honey jantan x guna.mt gian ni..
    3 hours ago ·

  • Thaqif Aiman Mcm2 perangai tak kan la sampai pukul benda ni kan blh bincang baik2
    3 hours ago · · 1

  • Mohd Sofian Ahmad siasat dlu punca bru leh ckp.nanti jadi fitnah
    3 hours ago · · 2

  • Mohd Shahril Kamal bodohnya si suami.... macam2.... grgrgrrr
    3 hours ago ·

  • DeeDee Azmeer Pandai pulak pilih jari manis..heh ape punye laki..jd laki pandai, byr la sewa umah tu..tu pun nk gado.
    3 hours ago · · 2

  • Hariati Che Wan biasa la tu masalah kewangan....
    3 hours ago ·

  • Zuraini Bustanum Masalah kewangan pun ..ko x da hak mintak duit bini...x guna nyer jantan...
    3 hours ago · · 1

  • Darwisha Dasha dugaan dlm hidup mcm2 terjadi,
    3 hours ago · · 1

  • Nanako Takizawa xtau slh sape..tp yg bini de pn,byr je la.xkn nk gnti..sblm kwen,shdp smti.ssh sng brsme..xslh kalo bn2..ddk skli..yg c suami plak ap la sbb 2 smpi nk pkul bini..dayus laki mcm ni..ak bnci laki dayus yg pkul pmpn..
    3 hours ago · · 2

  • Lydyana Maizara xsalah suami isteri saling mengerti. .suami keja isteri keja. .sama2 bincang. .xkan jadi isu plak. .sampai pukul isteri. .
    3 hours ago · · 1

  • Nick Anakelea Pangait memang palui si suami tu...tiada tanggungjawab...jangan2 penagih meth, tu pasal selalu pokai.
    3 hours ago · · 2

  • Eyna Hazreina klu lelaki pkul isteri smasa isteri susukan ank lg sedih kan?
    3 hours ago · · 1

  • Selamber Selalu psl tu mak bapak srh belajar dan keje yg bersesuaian.. nie idup di kota metropolitan yg penuh dgn pancaroba... laki pun x mampu nk tanggung sewa rumah.. sap sap suwei..
    3 hours ago · · 1

  • Hariati Che Wan bertolak-ansur amat perlu bila dah berkuarga ni......
    3 hours ago · · 1

  • Suryanal Abu Bakar tu lelaki dayus namanya...apa slhnya duk b'cang baik2 gn si isteri...jahatnya lelaki mcm 2kn..
    3 hours ago ·

  • PokCik KoDie ingat sng kew melayari kapal nie..kekeke
    3 hours ago ·

  • Areniq Aniq Memey patut pun kelab taat suami ditubuhkan..ye tak??
    3 hours ago ·

  • Zack Zenith dh geram sgt, gigit je atas btg leher. Bru mngeratkan kasih sayang ;p
    3 hours ago · · 1

  • Khairul Amir Mohammad Ganas2.
    2 hours ago ·

  • Fatnin Fauzi Mungkin ni bukan kalu pertama si suami xbertanggujwb terhadap byrn swe umah..mgkin bukan setaka swe tp smue yg melibatkan tanggjwb suami mnyediakan keperluan keluarga..lg pun, dri segi islam mmg tu tnggungjwb suami..terserah pde istri kalu nk dulukan..
    2 hours ago ·

  • Elnie Jacq Padan la 2..sorng pncuri sorg g kaki pkul!
    2 hours ago ·

  • Zuraidah Mokhtar Baik xpayah ada laki...
    2 hours ago · · 2

  • Maria Tnj laki tak guna buat malu kaum laki je,,,
    2 hours ago · · 1

  • Dino Bayu Ganas betui somi tu masukn kandang rimau baru dia tahu....heeee
    2 hours ago ·

  • T Amer Ezrie KaLau ko kwin utk blasah anak org...baik ko tak pyh kwin...dasar lelaki dayus....fuh....:-(
    2 hours ago · · 1

  • Sarip Dol Bodo
    2 hours ago ·

  • En A No Memang kes laki nie stress..dtambah plak isteri yg taknak bertolak ansur.....
    2 hours ago ·

  • Fairuz Izwan Padzilah Byr jela dlu..saje cri psl,kn da kne rembat..apepnxbleh..
    2 hours ago ·

  • Ahmad Riza Bin Hashim Ini kalau tak ada hubung kait si isteri atau si suami ia takkan berlaku, kerana rumahtangga suami dan isteri, susah sama susah, zaman sekarang berkongsilah, jangan tiada tolak ansur,tiaada kasih sayang, lebih lebih lagi zaman gawat ekonomi global ini, mulut kena kawal suami dan isteri, dalam tekanan jangan mulut menekan keadaan,,,,,sama-sama kena lihat dan faham peranan masing2.
    about an hour ago ·

  • Zacqs DaNial gila ke hapa jantan macam ni..wat malu jenis...org berbini dia nak berbini...ini la jadinya..yg pompuan pun satu..xleh nak tolak ansur ker...
    about an hour ago ·

  • Sarip Dol Hidup brkeluarga dn suami isteri msti ada saling bantu membantu,klu laki susah tolong2 lah,kn dh kena
    about an hour ago ·

  • Zenna Ahmad Ganazzz...."rendahnya" lelaki ini yg bergelar suami...
    about an hour ago ·

  • Nrl Maulida Ustadz fadzilah kamsah prnh berkata duit suami adlh duit isteri ttp duit isteri,suami tiada hak ats duit isteri melainkan isteri redha/ikhlas dpakai utk kepentingan bersama..
    about an hour ago ·

  • Eapul Johari Tekanan hidup...
    about an hour ago ·

  • Putra Faizurrahman Zahid gigit la tetek
    about an hour ago ·

1 comments:

Anonymous said...

dh dengar si bini kata "memang dia tau suami dia takkan bayar balik" kalau dh gitu faham2 je lah..memang dh ada kes sebelum ni, ni lagi ganas tu lah jadi hal..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...