iklan. Jangan klik hahaha...

Luka Dijari

Luka dijari ada darahnya,

Luka dihati ada amarahnya,


Luka dijari cepat sembuhnya,

Luka dihati sakit seluruhnya,


Luka dijari kerana parang,

Luka dihati kerana orang,


Luka dijari pedih rasanya,

Luka dihati sedih rasanya,


Luka dijari diserang bakteria,

Luka dihati diserang histeria,


Luka dijari boleh post diFacebook,

Luka dihati tiada yang nak menyibuk.


Luka dijari boleh dilihat,

Luka dihati tiada kelibat.


Maafkan aku JARIku, kerna melukaimu. Kita terlalu akrab, hingga bisa aku melukaimu. Maafkan aku JARIku, kerna tak menghargai pengorbananmu. Moga lukamu sembuh, bukankah luka itu menandakan kita Hidup wahai JARIku? kita hidup, kita luka, kita berdarah. Kita pasti sembuh, luka ini takkan membuat kita mati wahai JARIku, aku sayang kamu seperti diriku, aku tak sengaja melukaimu..


Published with Blogger-droid v2.0.4

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...