iklan. Jangan klik hahaha...

Petua Dan Cara Melambatkan Pancutan Air Mani Ketika Bersetubuh (WARNING ADULT CONTENT)

UNTUK BACAAN DEWASA 18SX







Bagaimana cara melambatkan pancutan air mani ketika bersetubuh bagi lelaki yang sudah kawin? Apa itu pancutan air mani? bagaimana air mani terpancut dari zakar lelaki? Mengapa lelaki ingin melambatkan pancutan air mani mereka ketika bersetubuh?

Mengikut kajian, masa bersetubuh yang normal adalah beberapa minit sahaja. Malah ada yang beberapa saat sahaja. Persetubuhan normal dan purata hanyalah 30 tusukan sahaja. Bermula kemasukan zakar suami ke dalam faraj isteri gerakan sorong, keluar masuk yang normal hanya 30 kali sebelum air mani terpancut keluar. Bagi lelaki mereka akan tahu bila air mani akan keluar. Ketika rasa nikmat sampai ke tahap tertinggi.

Bila berlaku pancutan air mani, lelaki akan puas. Jadi mengapa lelaki ingin melambatkan pancutan air mani? katakan pancutan air mani atau orgasm atau klimak tu ibarat satu destinasi. Semasa menuju destinasi tu, pasangan akan menaiki kereta, diatas kereta itulah segala kegembiraan berlaku, walaupun kegembiraan dan matlamat utama ialah destinasi yang dituju.

Lagi lama dalam kereta tersebut lagi mereka suka dan gembira. Begitulah jika diibaratkan bersetubuh, gerakan sorong tarik, keluar masuk zakar ke dalam faraj isteri adalah kenikmatan tak terhingga sehinggalah pancut. Oleh itu, penting bagi suami menahan dari pancut awal. Mereka juga takut tidak mampu memuaskan isteri jika pancut awal.

Sebenarnya keghairahan adalah dipacu oleh otak, otaklah yang mengawal keghairahan dan mengawal rasa nikmat dan rasa ingin pancut. Jika perasaan ghairah dan perasaan ingin pancut ketika bersetubuh dapat dikawal. Maka, si suami mampu untuk menahan pancutan air mani dengan lebih lama.

PS : Artikel ini ditulis kerana banyak keyword berkenaan pancutan air mani menuju ke blog ini, jadi mengambil kesempatan dari ini untuk menaikkan trafik. Sila jangan marah yee.. :) blog murahan selalunya begini. Akan menarik perhatian murahan juga.

Jangan terkejut jika seorang Profesor mencari digoogle cara melambatkan pancutan air mani dan menuju kesini lantaran tidak dapat memuaskan isteri.

Sekarang kes buang bayi menjadi-jadi, jika anda pasangan kapel selalu bersetubuh dan menuju ke blog ini untuk anda mencari bagaimana melambatkan pancutan mani anda ketika bersetubuh dengan awek anda. aku harap kau insaf, insaf, insaf dan bertaubat.

Memang bersetubuh tu sedap dan nikmat. Tapi, sekejap cuma. ingat balasan yang menanti. jika tidak di akhirat. di dunia nanti pun kau akan kena. Bila dah bersetubuh, kau pancutan mani dalam faraj awek kau. Awek kau mengandung. Malu... lalu kau dan awek kau buang bayi yang tak berdosa. Tapi takpe bayi tu ke syurga, korang yang bersetubuh haram je akan ke neraka jika tidak sempat bertaubat.

Hentikan zina, hentikan persetubuhan haram. Jika kau dah jauh hanyut, tak boleh patah balik dah, dan rela ke neraka. Nanti, didiklah anak-anak kau nanti supaya tidak berzina seperti kau, anak lelaki, anak perempuan kau. Ajari mereka cara menjaga zakar dan faraj klitoris masing-masing.

Maaf aku potong stim korang ketika sedang kusyuk membaca cara-cara melambatkan pancutan air mani. Jadi, kau mampu bertahan berapa minit bro? kahakahakahakahkaahakah.... kesian.

Pintu taubat sentiasa terbuka bagi yang sudah melakukan dosa. Masih ada harapan. Aku doakan kau mereka semua supaya dibawah lindungan Allah sentiasa dari maksiat dan dosa.





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...