iklan. Jangan klik hahaha...

Tuesday, 7 February 2012

5 Poster Iklan Kreatif !

5 poster iklan produk-produk ni cukup kreatif, cukup sekeping foto untuk menceritakan kehebatan produk masing-masing. Benarlah kata orang, a picture tell a thousand words.



Nikon
Iklan Camera Digital Nikon, fungsi Face Detectionnya boleh mengesan wajah-wajah orang asli dibelakang mamat salleh yang bergambar didalam hutan. Canggih, orang menyorok pun masih boleh kesan huhuhuhu.... mungkin ceritanya selepas ni, mat salleh tu jadi lauk kat orang asli tu hehehe.




Pantene

Pantene, menghalang rambut gugur. Doktor perempuan kat bilik bedah pun tak payah pakai sarung rambut kepala bagai nak elak dari rambut jatuh. Guna Pantene je :)


Rowenta
 3 orang pemburu itik liar, salah seorang tak pakai senapang. Cukup dengan bersenjatakan penyedut hampagas yang cukup kuat untuk menyedut itik yang terbang diangkasa. Semestinya iklan Penyedut hampagas tu, bukan senapang ye. Kalau senapang kau nak beli? hehehe..

Koba
Yang ni plak iklan bateri kereta. Walaupun kereta dah jadi besi buruk, beratus tahun usia. Tapi,bateri kereta ni tetap bertahan lama. Buktinya, lampu kereta ni masih menyala huhuhu.. ingat nak pakai bateri ni juga la.

Juicy Fruit
Iklan gula-gula getah, ikan jerung yang mengunyah gula-gula getah ni tak serang manusia malah berbaik-baik lagi, sebab gula-gula getah yang beliau kunyah lagi sedap dari daging manusia hahaha...

1 comments:

biela bell said...

hahaha..
hadoi..xtahan..pakai hampagas lagi senang dan cepat..kahkahkah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...