iklan. Jangan klik hahaha...

Wednesday, 22 February 2012

Aku suka WTF!

WTF!!




 



Bunyi macam mencarut bahasa Inggeris je. Tapi aku tetap suka WTF! sebab aku akan bersuka ria bercuti. Aku tahu kamu-kamu semua pun suka WTF! kerana WTF! itu membolehkan kita berehat, ada yang tak sabar menunggu WTF!

Hari ini, esok dan lusa ialah WTF! hari ini Rabu, Esok Khamis, Lusa Jumaat. Bahasa inggerisnya, Wednesday-Thursday-Friday. Together become WTF! Hooray..

Ceehh.. korang ingat aku nak mencarut What The Fuck ek hahaha... yang ni memang mencarut :)


ada lagi gambar WTF! hahaha..

aku rasa imej yang ke3 ni lucah je huhuhu...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...