iklan. Jangan klik hahaha...

Facebook Status



Tadi, sesudah Maghrib menanti Isyak, rutin membuka Facebook, terbaca status seseorang. Lain macam bunyinya, nada pasrah dan sedikit kecewa.

Alamak, sekali terlupa yang blog Kopi Pasta dan Picisan dari hati aku ni, dibaca oleh buah hati. Mesej pendek kata mengantuk nak tidur. Bila telefon tak terangkat, cuba lagi dan cuba lagi. Ada suara halus dan lemah dihujung talian. Betul, dah tidur. Minta Maaf dan berjanji tak akan jadi stalker blog seseorang lagi.

Untuk Cik Aza, entry ini khas ditujukan untuk anda. Jangan pening-pening lagi. I just have you right now. Entry seterusnya tidak akan ada sangkut paut dengan kisah lama lagi. I promised and you can be my proofreader.

P/S: Orang kata, kalau betul-betul nak mengenali hati budi seseorang, tengok dan perhati semasa dia marah. Cara, percakapannya dan tindakannya.
Entry yang lama, tak dapat di delete, trafik tengah naik. Nanti kurang bahan. Tak mengapa, bleh jadikan bahan arkib untuk kajian pelajar Master yang ingin mempelajari suka duka bercinta hehehe..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...