iklan. Jangan klik hahaha...

Kedah

Pagi tadi aku ke Kedah. Negeri yang cantik dengan pemandangan sawah padi meluas. Pergi ambil sampel kat satu kilang disana.

Driver lori yang bawa aku kata, nak tip kedai makan yang sedap, tengok ada banyak lori singgah. Bila nampak ada kedai makan dan ada lori disitu. Kami berhenti makan.

Memang sedap, betul katanya. Mungkin kebetulan. Tapi yang pasti nasi yang aku makan sedap, sebab dia yang belanja.

Sample yang aku nak ambil kena kutip 2 minggu lagi. Satu bahan pengganti simen, kajian kami menemukan bahan itu boleh diguna dalam pembinaan. USM akan paten dan jual.

Rahsia kajian, tak boleh dedahkan disini sebelum paten dikeluarkan huhuhuh...

Jika berjaya, aku bakal jadi jutawan hahahaa.. mungkin :)

Ps: Rezeki ditangan Allah, bukan ditangan manusia, kau jangan berlagak kau hebat!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...