iklan. Jangan klik hahaha...

Ketua Pengarah Kesihatan Yang Tidak Berapa Nak Sihat

Seorang duda, seorang lagi isteri orang. Ditangkap berkhalwat yakni berdua-duaan dibilik hotel pada pukul 2 pagi. Jawatan lelaki orang besar-besar, Ketua Pengarah Kesihatan. Duit mesti banyak, rumah mesti besar, kereta mesti besar. Usahkan bini orang, anak dara yang belum merasai zakar pun dia boleh dapat. Tapi dia memilih isteri orang.

Untuk bersangka baik, mungkin mereka tidak melakukan apa-apa. Mereka cuma, aku pandang kau, kau pandang aku. Dan berborak-borak kosong. Cuma yang salah, dia berduaan dengan bini orang. Pada pukul 2 pagi didalam bilik hotel. Kalau tanya pemuda dan pemudi, apa yang mereka buat. Nescaya ramai yang kata mereka ingin bersetubuh atau sudah melakukan persetubuhan haram.

Ketua Pengarah Kesihatan ini sakit, bukan sakit badan. Tapi sakit jiwa, orang yang melakukan dosa ialah orang yang sakit jiwanya. Jiwanya perlu diubati. Dia mampu kahwin sebab dia ada duit, mengapa perlu pilih bini orang untuk melakukan persetubuhan?

Bini orang ini pula, mengapa curang? mengapa curang ketika masih berstatus isteri orang? Keduanya sakit dan perlu diubati.

Itu kisah orang atasan berpelajaran dan berpangkat. Kisah yang muda-mudi yang tidak mampu kahwin lagi ramai. Bila berkapel, berjumpa, rindu. Akan naik nafsu, bila naik nafsu akan mula nak bersetubuh. Bila bersetubuh, pancut didalam. Mula mengandung, bila mengandung akan malu. Bila malu dan nak elak malu akan buang anak.

Berita hari ini selain Ketua Pengarah Kesihatan kena tangkap khalwat ada juga berita seorang wanita mengepam bayi yang baru dilahirkan ke lubang tandas. Itu cukup tragis! ini kerana berlaku persetubuhan haram. Bila zakar disorong tarik kedalam lubang faraj. Zakar akan memancutkan mani. Bila mani terpancut kedalam faraj. Wanita akan mengandung. Bila mengandung, akan melahirkan anak dan berlaku buang bayi dan bunuh bayi.

Jadi bagaimana untuk elak dari pembuangan bayi? elakkan mani terpancut ke dalam faraj wanita, elakkan berlaku sorong tarik zakar dalam lubang faraj/vagina wanita. Elakkan zakar mengeras dan elakkan faraj berair akibat bernafsu. Jika ini berlaku, maka persetubuhan akan berlaku. Bagaimana untuk elakkan pasangan kapel yang bercinta stim? elakkan berkapel.

Boleh ke elakkan berkapel pada zaman ini? satu misi yang mustahil jika ada satu pertubuhan Islam yang berniat murni untuk menghalang lelaki dan perempuan berkapel pada zaman ini. Satu misi yang cukup, cukup mustahil. Jika tidak berkapel, maka tiada nafsu dan stim sesama pasangan, bila tiada nafsu dan stim antara lelaki dan perempuan maka tiada persetubuhan haram. Tiada persetubuhan haram maka tiada kes buang bayi.

Ada pengakuan dari seorang pemuda : " Saya ada seorang awek yang cantik dan bertubuh mugil, setiap kali keluar dating, saya selalu rasa stim. Perasaan hendak peluk dan meramas-ramas tubuhnya membuak-buak. Zakar saya akan keras seperti tidak tertahan lagi. Terasa ingin menyuruh dia memegang batang zakar dan menggosok-gosok sampai terpancut dan puas. Terasa ingin menyuruh awek saya mengulum batang zakar ini dengan mulutnya, sampai terpancut dan puas. Tapi, akhirnya saya balik ke rumah dan melepaskan tekanan nafsu dan keinginan dengan melancap dan beronani. Saya masih memikirkan dosa pahala, baik buruk kalau melakukan zina".

Mungkin tidak semua seperti pemuda ini, ramai pemuda diluar sana rasanya kuat untuk melawan nafsu dan keinginan masing-masing. Namun ramai juga yang tewas, pemuda yang tewas ini, akan memujuk rayu pasangan untuk 'ringan-ringan' dan melepaskan tekanan. Mula-mula, pegang-pegang, gosok-gosok. Bila keduanya tidak tertahan, dan perempuannya stim si pemuda akan memulakan langkahnya. Persetubuhan berlaku, pancut, mengandung, buang anak!

Tidak siapa dapat menghalang kejadian ini. Polis, Jabatan Agama, Ajk Flat, Ketua Kampung, Iman Masjid. Tidak ada siapa yang mampu menghalang kejadian ini. Melainkan iman di dada pemuda dan pemudi yang berkapel tadi. Mereka sahaja yang dapat menghalang kejadian itu berlaku.





Sewaktu anak-anak kecil, tanamkan budaya kapel ini adalah salah dan tidak elok. Biar budaya ini tidak menjadi ikutan mereka. Budayakan Islam dalam diri mereka. Tanamkan iman dalam diri mereka sejak kecil. Itu yang ibu bapa termampu, diluar sana cabaran menanti.

Syaitan telah berjanji untuk menyesatkan umat nabi Adam hingga hari kiamat. Senjata kita ialah iman dan takwa. Sila jangan buang bayi lagi, sila jangan pancutkan mani dalam faraj yang bukan isteri yang sah. Sila jangan buka kangkang selain untuk suami. Sila kuatkan iman dan takwa wahai pemuda dan gadis-gadis.

Semua orang boleh tewas tidak kira berpangkat atau tidak, tidak kira berpelajaran atau tidak, miskin atau kaya. Semua orang akan tewas jika tidak kuat melawan.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...