iklan. Jangan klik hahaha...

Sunday, 11 March 2012

6 Cara Naik Motorsikal Ekstrem

Rasanya kita semua pernah naik motor. Paling ramai yang aku pernah naik rasanya 3 orang je kot. Yang ni ekstrem melampau. Macam ni  pun ada hahaha..







ni cara kat Asia Barat, Iran ke Iraq



Boleh naik sampai 6 orang. Semua tak pakai helmet. Sorang tekan brek, sorang pulas minyak, 2 orang pegang handle. 3 orang tiada tempat pemijak.






Dari pakaian macam orang arab juga.




Yang ni lagi ekstrem dari yang pertama tadi muat 7 orang. Agaknya kanak-kanak tu yang muat sampai 7 orang. Agaknya rushing nak hantar anak-anak ke sekolah kot. Kalau kat Malaysia ni. Mahu kena saman 2,3 caj huhuhu...




Ni kat negara China. Tapi baby dalam tong tu macam edit je




Kita ada pemenang disini, 8 orang muat. Baby dalam tong tu rasanya di Photoshopkan. Kalau betul jadi 9 orang laa.



Dan untuk menjamin keselamatan anak anda semasa menunggang motosikal, kenalah ikut cara ini..


Memakai beg plastik pengganti Helmet
Selamatlah anak dia ni dari habuk dan serangga yang berterbangan semasa menaiki motosikal. Kalau hujan pun kepala tak basah.




Gaya di negara Latin
Yang ni buat aku ketawa sakit perut hahaha... sempat lagi seorang dipikul. Kalau yang diatas tu kentut nescaya motorsikal yang ditunggang hilang kawalan.



Selamba buat kerja sekolah
Adik ni rasanya tak sempat nak buat kerja sekolah atau terlupa malam sebelumnya. Atau pun mengulangkaji pelajaran. Masa itu emas, rugi dibazirkan.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...