iklan. Jangan klik hahaha...

Sunday, 1 April 2012

Lelaki Gila Seks Pancut Air Mani Merata-rata

Adess, tajuk artikel aku macam sampah je kali ni hahahaha... ni nak cerita pasal seorang kawan FB aku seorang budak perempuan yang badannya dipancut air mani oleh seorang lelaki gila seks. Bukan pakwe dia okey.




Ceritanya suatu hari, dia sedang menunggu bas. Suasana hari tu sunyi dan tak ramai orang. Hanya dia seorang saja disitu. Bas agak lama nak sampai. Sebab bosan sangat menunggu, dia hubungi kawan lelakinya datang jemput. Tengah tunggu kawan datang tu lah, seorang lelaki datang.

Dia bajet mungkin lelaki itu pun ingin menunggu bas juga, tanpa memerhati dan tidak menghiraukan lelaki tu, tiba-tiba je lelaki tu datang dekat dan memancutkan air maninya. Habis terkena kain. Terkejut dan takut, dia larikan diri dan menjerit sekuat hati. (bila masa lelaki tu melancap ye,terus pancut macam tu je)

Menangis dan menelefon kawannya tapi tidak terjawab, mungkin tengah naik motor. Lelaki tu hilang macam tu saja. Nasib baik tiada perkara  yang lebih buruk berlaku. Lelaki yang buat begitu memang sah,sah kurang waras dan gila. Kalau orang macam ni masih bebas diluar sana. Keadaan tidak selamat buat gadis-gadis dan anak-anak perempuan kecil yang keluar bersendirian.

Kalau dibiarkan lelaki itu tadi, mungkin ke tahap merogol dan membunuh! kepada perempuan diluar sana, berhati-hati dan sentiasa keluar ditemani. Dalam Islam sendiri, sudah digariskan, perempuan jika keluar berjalan, mengembara, kemana-mana. Mesti ada muhrim yang menemani. Sebab apa Allah perintah begitu. Kejadian pancut merata adalah salah  satu sebabnya.

Ada kawan perempuan aku yang cukup berani, dari Penang ke Kuala Lumpur hanya bersendirian memandu. Perempuan sekarang reti berdikari tanpa lelaki disisi. Tapi kalau boleh, ajaklah sesiapa buat teman. Takkan nak tunggu benda berlaku baru nak menyesal. Tayar pancit ke, minyak habis ke, perompak ke, penculik ke atau pemancut mani kat lebuh raya ke.

Ps : Ayoohhh.. kita lindungi para wanita kita. Mak kita, kakak kita, adik kita, awek kita, bini kita, anak perempuan kita dari orang seperti ini. Dan jika anda perempuan jaga diri sendiri jangan bagi lelaki sesuka hati pancut mani dekat anda, walaupun pakwe anda. Suami je yang layak memancut pada anda!

2 comments:

Kancilbiru said...

betul...bahaya ppuan drive keta sorang2...

adaberada said...

Kancil biru ni, memang ada kancil yang berwarna biru ke? huhuuh.. ke sekadar nama?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...