iklan. Jangan klik hahaha...

Friday, 13 April 2012

Seperti Dijangka

Huhuhuhu... seperti yang dijangka entry aku yang bertajuk blowjob (bj) mengundang sebanyak 4 hit ke blog aku. Ada yang masih berminat dan ingin mengetahui apa itu bj. Artikel tu, rasanya aku kena rujuk alim ulama dengan lebih mendalam. Tak boleh semborono tulis macam tu sahaja. Mungkin yang ingin mengetahui tu budak belasan tahun. Baru nak mengenali dunia. Dan jangan terkejut, kalau yang dah dewasa pun tak tahu. Tak penting pun...... yela, siapa kata penting pula? aku tak.

Hari ini saja, 4 hit pasal bj mengena tepat menuju ke blog ini. Lumrah manusia ingin mengetahui benda berkaitan seks, naluri semulajadi. Kalau kau takde naluri tu, kau tak normal ok huhuhu... Tapi,nafsu seks ini haruslah ke saluran yang betul. Nikah kahwin yang halalan toyyiba.

ni screen capture berkaitan


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...