iklan. Jangan klik hahaha...

Mimpi

Malam tadi, aku bermimpi. Budak yang curi telefon bimbit aku, muncul semula dirumah. Masa aku kelam kabut pindah rumah, dengan barang bersepah merata-rata. Budak yang baru aku kenal, mungkin jiran sebelah. Offer bantuan nak tolong.

Aku dah rasa lain macam, dia siap balik rumah ambil plastik hitam lagi, nak tolong buang sampah. Masa aku dok solat, dia mundar-mandir. Selepas tu minta diri untuk pulang dari abang aku. Masa tu aku masih solat. Selesai solat, cari telefon bimbit dah tak jumpa. Kami cari seluruh isi rumah tak jumpa. Tiada orang lain masuk kecuali budak tu.

Cuba miss call, dah ditutup. Budak tu, tak muncul-muncul sejak hari tu. Aku cuba juga tinjau tempat dia selalu lepak kat bawah, tak jumpa. Rumah dia pun aku tak tahu, yang tahu aku cuma, dia tinggal aras bawah dari rumah aku. Damnn... tolong ada maknanya rupanya. Tengah malam miss call lagi, dapat. Miss call lagi terus tutup.. Aku sayang dengan no. ni aku beli tahun 2004 lagi 012 55552**, no cantik. Nanti, nak ke pusat Maxis ambil balik no.ni. Kena bayar RM10 ringgit kot.

Dan malam tadi aku bermimpi,dia muncul dimuka pintu, aku pelawa dia masuk. Aku tutup pintu dan soal selidik. Aku mula seksa dia, aku rendam kepala dia dalam baldi yang diisi air, dan bermacam-macam seksaan lagi. Nasib baik dalam mimpi, kalau diluar mimpi aku ni rasanya macam watak psyco movie mat salleh tu. Pembunuh kejam dan penyeksa orang warrrrrrrhhhhhhhahahahahaaa...

Mungkin, otak dan fikiran aku berserabut dan rasa tak puas hati dikhianati begitu. Lalu aku bermimpi yang bukan-bukan. Ada orang tak jujur seperti ini membuatkan dunia tak aman. Kita susah nak percayai orang, walaupun dalam Islam tak digalakkan berburuk sangka. Tapi, ada keperluan untuk berhati-hati dengan sesiapa sahaja.



ps: Bulan April ni banyak sangat terkena, dan yang paling besar belum sempat lagi aku ceritakan kat sini. Sebab belum setel sepenuhnya. Mungkin kena April Fool, kata polis yang aku buat report pasal kena tipu benda besar tu. Telefon bimbit tu aku tak report pun. Benda besar yang aku terkena tu, masih dalam siasatan polis. Baru je aku post pasal polis minta rasuah dari aku. Sekarang, aku perlukan bantuan mereka. Alaa.. yang tu minta rasuah, patutlah aku kritik. Tugas mereka benteras jenayah dan jaga keamanan, patutlah aku adu kat mereka. Selain aku, ada sekumpulan student USM pun terkena juga. Next story, aku cerita detail. Ni curi-curi update kat tempat kerja hohohohoho.... benda berkaitan post aku yang lalu disini

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...