iklan. Jangan klik hahaha...

Berjuang Dan Pertahankan Hak Bersuara Kita Diblog

Berjuang Dan Pertahankan Hak Bersuara Kita Diblog. Biar kebenaran, biar apa yang orang tidak tahu dapat kita fahamkan. Biar orang yang tidak adil, menganiayai kita dapat ditundukan disini.


Tidak kira siapa pun dia, bekas kekasih yang tidak setia, pensyarah yang bias, rakan yang suka mengumpat. Boss dan ofismate yang menjengkelkan. Hatta, pemimpin yang tidak adil dapat kita fahamkan dan tundukkan disini. Diblog ini.


Suarakan kebenaran selagi ia benar, benar dan benar. Tiada tempat untuk orang yang tidak benar untuk menang.


Blog akan jadi wadah perjuangan, disini maruah dapat dipertahankan. Disini, agama suci dapat dipertahankan. Disini, segala yang benar dapat ditegakkan.


Menulislah dari hati tanpa menyakiti. Yang akan terasa ialah orang-orang yang makan lada. Mereka yang akan rasa pedasnya.


Tapi,disini bukan tempat untuk sebaran fitnah dan umpatan. Bukan juga untuk hebahan keburukan.


ps : Sedang menunggu Movie Taken 2. Kawan kata,aksinya best. Itu katanya, selagi kita tidak hayati belum tentu ada benarnya.


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 comments:

Anonymous said...

J'ai un blog sur blogger et chaque fois que je vais à mon blog il le compte comme une page vue, même quand im logged in Comment puis-je faire que de compter les points de vue des autres personnes?.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...