iklan. Jangan klik hahaha...

Monday, 28 January 2013

Thaipusam - Negeri Yang Bercuti Dan Tidak Bercuti

Di Malaysia, hari Thaipusam merupakan cuti umum di beberapa buah negeri seperti di Selangor, Negeri Sembilan, Johor, Perak dan Pulau Pinang .

Pada 20 Januari 2008, Perdana Menteri Malaysia , Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi telah mengumumkan Wilayah Persekutuan Putrajaya dan Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur akan bercuti umum sempena hari Thaipusam.

Negeri Pahang, Perlis , Kedah, Kelantan, Terengganu , Sabah ,Sarawak dan Melaka belum menjadikan Thaipusam sebagau cuti umum.

Wednesday, 23 January 2013

Tiga ( 3 ) Jenis Manusia Yang Tidak Pernah Aku Lupakan

 
Pertama - Orang yang membantu aku ketika susah

Kedua - Orang yang meninggalkan aku ketika susah

Ketiga - Orang yang menyebabkan aku jadi susah!

Sunday, 20 January 2013

Demam

Bermula jumaat, hidung berair. Bersin tidak henti-henti. Batuk-batuk kecil,petanda selsema. Namun, tidak mematahkan semangat beli tiket online movie baru The Last Stand. Sengaja pilih kerusi tepi sekali supaya tidak mengganggu penonton lain dengan batuk,bersin. Sepatutnya duduk rehat rumah aje.

Movie bermula pukul 9.40. Pukul 8 batuk dan bersin menjadi-jadi. Gagahkan juga pergi. Pengorbanan menguatkan diri dengan kondisi semasa berbaloi bila Movie ini tidak mengecewakan. Lakonan terbaik Arnorld SusahNakEja, walaupun dah tua.

Lawak dan aksi diadun sebati. Masa part lawak tu yang seksa. Gelak ketawa sahaja, mula terbatuk-batuk. Ketawa -batuk, ketawa -batuk. Adoi.. Bagi peminat filem movie ini terbaik untuk anda untuk tahun ini.

Balik kerumah,badan mula seram sejuk. Pakai baju tebal untuk tidur. Esok pagi, badan sudah lemah. Tidak larat untuk bangun dan makan lagi. Segala sendi, rongga biji mata sakit, abdomen terasa sakit. Demam apakah ini? minta jauh jangan demam denggi.

Sakit abdomen tu yang tidak tahan. Rasa sakit dibahagian buah pinggang. Sakit lelaki je yang boleh rasa, bila "biji" kena tendang, sakit dan senak bukan kepalang. Mungkin buah pinggang berkerja keras menapis kuman-kuman yang ada dalam darah. Mungkin laa..

Tidak larat drive apatah lagi bawak moto. Beli panadol kat kedai runcit bawah. Telan nasi walau lidah rasa pahit dan payau untuk telan ubat. Malamnya kirim sup ayam pada sepupu yang balik kerja.

Pagi ini, alhamdulillah bertambah baik. Isnin harapnya gagah dan sihat seperti biasa.

Bila sakit dan demam sedikit, barulah kita sedar betapa pentingnya badan yang sihat. Betapa pentingnya anugerah kesihatan badan ini. Anugerah tidak ternilai dengan wang ringgit.

Orang kaya, duit berbilion pun tidak boleh membeli kesihatan. Andai diberi pilihan mahu sihat atau kaya. Anda pilih yang mana? Kalau betul ada pilihan, pasti aku mahu sihat dan kaya hehe.. nampak tamak, tapi semua itu yang orang nak.

Moga pembaca, penyinggah, perindu blog ini. Sihat-sihat walafiat sentiasa.

Tuesday, 15 January 2013

Listen!

Satu perkataan berulang  Sharifah Zohra Jabeen Syed Shah Miskin kepada Bawani. Then, they story goes until this becoming April.

LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN  LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN  LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN  LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN  LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN  LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN  LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN  LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN  LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN  LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN  LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN  LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN  LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN  LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN  LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN  LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN  LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN  LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN  LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN  LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN  LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN  LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN  LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN  LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN  LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN  LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN  LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN  LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN  LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN  LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN  LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN  LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN  LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN  LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN  LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN  LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN  LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN

ps: Listen to the one your loved and all going to be okay :)

Sunday, 13 January 2013

Senarai Telefon Bimbit Yang Diberi Rebat RM200

Berikut merupakan telefon bimbit yang diberi rebat RM200 oleh Kerajaan Barisan Nasional.

Model terbabit ialah

iPhone 5,
Samsung Galaxy S3,
Samsung Galaxy Mini 2,
Samsung Galaxy Y 5,
Samsung Galaxy Note 2,
Samsung Galaxy Ace Plus,
Samsung Galaxy S3 Mini,
Samsung Galaxy Note,
Samsung Galaxy Nexus 10,
LG Optimus LE E400,
HTC Desire C,
HTC One X
HTC Wildfire S.
HTC Desire X,
HTC One S,
Nokia Asha 311,
Sony Xperia Tipo Single,
Sony Xperia SL,
Sony Xperia Ion,
Sony Xperia S,
Huawei Ascend P1,
Windows Phone 8X By HTC Ninetology Blackpearl 2 i9400, Ninetology Stealth 2 i9500,
Palette i5300,
ZTE Acqua,
Buzz 4G Cloud Phone
Insight i9430.

Friday, 11 January 2013

Kereta JPJ Dibakar Di Perak Selepas Kemalangan.

Kereta JPJ dibakar selepaskemalangan 10 kenderaan 5:17PM Jan 11 2013 Sebuah kenderaan penguatkuasa Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) diterbalikkan dan dibakar oleh orang ramai yang marah selepas
kemalangan teruk yang membabitkan 10 kenderaan di Ayer Tawar, Perak petang ini.

ps : Cerita yang tepat dan jelas belum diketahui. Mungkin ada sesuatu yang buat orang marah.

Melalui pengalaman penulis, semasa menaiki motosikal bersama abang. Tidak semena-mena sebuah jip JPJ, menghimpit motosikal kami. Juga membuka pintu jip seperti ingin menghalang kami lari. Motosikal hampir terbabas dan nyaris melanggar pintu jip.

Walhal, kami tidak ingin melarikan diri. Izinkanlah kami ruang untuk membrek dan berhenti. Kalau kami kemalangan sebab itu. Rasanya jip itu pun akan terbalik kuikuikui...

Polis Menembak Mati Penjenayah Yang Melarikan Diri Di Pulau Pinang.

BUKIT MERTAJAM: Polis menembak mati dua daripada tujuh penjenayahyang diburu setelah meloloskan diridaripada tahanan ketika dalam perjalanan dari Penjara Pulau Pinang ke Mahkamah Butterworth Isnin lepas. Ketua Polis Pulau Pinang Datuk AbdulRahim Hanafi berkata kedua-duapenjenayah itu ialah Mohd FairuzAdam, 31, yang dikenali sebagai Joe Mafia dan Mohd Noor Mustafa, 28, juga daripada geng Joe Mafia.










Thursday, 10 January 2013

Bola Sepak Menyatukan Bukan Memecah Belahkan Sesama Penyokong.

Seperti dipetik dari Facebook, seorang penyokong The Red Warriors :

Aku bukan peminat bola TEGAR, nama pemain Kelantan pun aku tak kenal. Muka pun,aku tak kenal. Tapi,bila Kelantan banyak menang, aku
mula berjinak-jinak tengok bola. Kenal Apex je dulu.

Lepas tu, kenal Daudsu, kenal Piya,
kenal Farhan, Kenal Indra Putra, kenal Mat Yo. Mula tengok pemain berlatih, mula berjinak-jinak masuk Stadium. Mula LIKE fanpage bola. Fanpage penyokong negeri Kelantan, dan lain-lain negeri.

Disini keBullShitan dunia bola timbul. Bila penyokong negeri masing-masing kata mengata, hasut menghasut, kutuk-mengutuk. Macam tiada hari esok untuk mereka. Yang menang dengan sifat berlagak dan ego mereka. Yang kalah dengan perangai tersendiri.

Cuba saja LIKE dan jelajah fanpage bola ini. Tengok sendiri. Sukan sepatutnya menyatukan bangsa
bukan memecah belah. Ya, bersatu tapi sesama negeri penyokong mereka sahaja.

Admin yang mengendalikan sesuatu
fanpage sepatutnya bersikap neutral tidak memihak mana-mana politik. Tidak juga membuat cerita provokasi diantara penyokong lain-lain negeri. Ini siap upload printscreen penyokong negeri lain kutuk penyokong dan pasukan sendiri seolah berkata "Mamat dan minah ni kutuk pasukan negeri kita, jom kita kutuk dan sumpah dia tanpa memikirkan dosa dan pahala".

Itu BullShit dalam bola sepak jika
bercampur dengan hati busuk dengki dan khianat. Tak salah menyokong pasukan sendiri, tapi ada batasnya.

Dan sementara dekat PRU13 ini, ada kelibat pemain politik memainkan sentimen penyokong untuk meraih undi. Itu bullshit bolasepak jika bercampur aduk dengan politik.

Teringat sewaktu kecil semasa bersukan lari dalam guni atau bawa telur dalam sudu. Sorakan gembira bagi semangat. Ketawa riang, tiada kutuk mengutuk kalah atau menang.
Itulah sukan :)

Monday, 7 January 2013

Anugerah Juara Lagu ke-27, 2013

Anugerah Juara Lagu ke 27 - AJL27 milik Terukir Di Bintang nyanyian
Aizat

BERIKUT senarai pemenang Anugerah Juara Lagu ke-27 (AJL27) yang berlangsung di ibu negara malam ini:

- Vokal Terbaik dimenangi Hafiz
menerusi lagu Ku Akui

- Persembahan Terbaik milik lagu
Teman Pengganti nyanyian Black dan RJ

- Juara AJL27 milik Terukir Di Bintang nyanyian Aizat Amdan hasil ciptaan Yuna

Sunday, 6 January 2013

Blogger Yang Cantik Tapi Gugup

Tidak pernah tengok pun rancangan Generasi Y di TV1. Tapi, tadi dalam pukul 3 pagi. Ya, 3 pagi. Mata tak mengantuk dan hosmate ajak makan nasi yang dia masak.

Tengah menjamu selera, buka tv1 dan terpaksa rela tengok rancangan Generasi Y secara tidak sengaja. Layan dan tidak menukar ke saluran lain, bila ada jemputan yang cantik dan comel di tv1.

Rupanya dia seorang blogger, jadi minat untuk ikuti rancangan tu sebab dia blogger dan aku pun blogger juga. Tapi, mungkin sebab dia sedap dipandang.

Topiknya, "berguru dengan internet". Semasa pengacara menanya soalan pada dia, Fira namanya. Fira nampak gugup, suara pun bergetar nervous. Orang biasa-biasa yang tidak biasa berdepan dengan orang ramai. Apatah lagi berdepan kamera dan audien.

Bila aku jenguk blog dia, ternyata dia memang gugup seawal mendapat jemputan dari RTM. Oh,dear.. tak perlu takut and over excited sebegitu sampai terbawa-bawa ke sesi rakaman.

Tapi,wajah cantik dan manisnya menutup kegugupan tadi. Apatah lagi Dr.Lufti, pakar motivasi juga panel jemputan dan pengacara Muiz pandai berjenaka dan hidupkan suasana.

Untuk Fira, kalau TV jemput anda lagi. Buat biasa-biasa dan jadi diri anda yang sebenar. Boleh baca pengalaman Fira dijemput ke RTM diblognya diarisatuhati.blogspot.com.

Blogger macam aku tidak mungkin dijemput, kalau dijemput. Perlu didraftkan dulu entry-entry yang setiap hari orang hit kesini. Entry penaik trafik biasanya entry yang menjadi kesukaan orang ingin mengetahui.

Saturday, 5 January 2013

Diana Bahijah

Siapa dia Diana Bahijah atau nama akaun twitternya denabahijah, mana asalnya. Betulkah orangnya, atau watak ciptaan manusia lain. Diana Bahijah mengeluarkan satu tweet diakaun twitternya.

"mintaku dijauhkan la drpd calon suami org pantai timur ni esps kelantan. tak suka la org kelantan ni. pelik2"

Tweet tu umpama bom yang meledak kemarahan orang Kelantan. Siapa yang tidak marah kalau kenyataan berbaur racist sebegitu.

Allah jadikan manusia sama sahaja. Yang membezakan iman dan takwa kepada Allah. Bukan negeri yang membezakan.

Ada Kelantan baik, ada Kelantan jahat. Ada Selangor baik dan ada Selangor Jahat. Ada Johor baik dan ada Johor jahat.

Harapnya kita janganlah mengeluarkan sesuatu kenyataan yang berbaur kenegerian, perkauman dan menghina orang lain.

Jika seorang macam Diana Bahijah yang tidak suka orang Kelantan. Satu Negeri Kelantan akan tidak suka padanya.

Moga mindset kita dapat diubah, seorang tidak kita suka. Tidak semua orang seperti yang kita tidak suka.

Artikel ini ditaja oleh Nelson Mandela. Sila google apa yang Nelson Mandela pejuangkan.

Tuesday, 1 January 2013

Azam Di Tahun Baru ?

Agak lama tidak update blog. Kali
terakhir update adalah pada tahun
lepas. (hehehe..) Ini status pertama pada tahun
ini.
Ramai orang yang update pasal azam
pada permulaan tahun baru ini.
Ada azam pada setiap permulaan
tahun baru, baik dan molek.
Semacam kita meletakan sasaran
dalam hidup.
Tapi,azam itu kenalah ada
perancangan yang baik sebaik azam
yang ditanam itu. Berazam tanpa
melakukan apa-apa samalah seperti
topup kredit tapi tidak
menggunakannya. Bila habis tempoh
akan top up lg. Setiap tahun
berazam, tapi hujung tahun tiada
apa-apa. Tahun baru pasang azam
lagi.
Ada seorang kawan namanya Azam,
katanya dia tidak perlu pasang azam
kerana namanya sudah Azam. Dan
dia berazam setiap tahun.
Garisan tahun lepas dan tahun ini,
adalah segaris nipis sahaja. Tapi
segaris nipis itu tidak mungkin kita
tembusi kerana ia sudah melepasi
kita. Tidak mungkin berulang kembali.
"Demi Masa, sesungguhnya manusia
itu dalam kerugian. Kecuali orang
yang berpesan.-pesan ke arah
kebaikan"

Look At Me

Look at me. Look at me. Look at me,
look at me, look at me. Look at me. No,
no, no, dont look over there, look at
me, look at me, look at me.
Are you looking at me? Is everyone
looking at me? Do I have your
attention? Good.
Dont get the wrong idea. Im not trying
to take over your life. You need, what?
What do you need? You need to,
what? Go to the bathroom? Fine. Get
up, goto the bathroom, come back,
look at me. You need, what? You need
to get something to eat? Fine. Get up,
go to the kitchen, get something to eat,
come back, look at me. You need to,
what, sleep? Fine, get up, go to bed, go
to sleep, get up, come back, look at
me.
Okay. So we have an agreement. You
will do what you absolutely need to do,
and when your done, you will come
back and look at me.
Dont worry about your schedule. I am
here for you. I am here for you.
Twenty-four hours a day, seven days a
week, I am here for you. I am here for
you. You need me, I'm here. Fair and
foul, thick and thin, I am here for you. I
am here for you. People try to tell you
I'm bad? You tell them that I am here
for you. Twenty-four hours a day, fair
and foul, thick and thin, I am here for
you. I am here for you. People try to
tell you I'm bad, know what that
sounds like to me? Sour Grapes.
You see what I--hey, hey, hey, hey,
hey, no, dont look over there, theres
nothing going on over there, look at
me, look at me, look at me.
I've got stuff you wouldnt believe.
Danger? Sex? Action? Death? Thrills?
Comedy? All here, all in the next eight
minutes.
Can you believe it? You can't. It's
unbelievable. You can't believe it
because its unbelievable! It's a miracle.
Just keep looking at me. Just keep
looking at me. Just keep looking at me.
Look at me, look at me, look at me,
look at me, look at me.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...